Alla inlägg den 9 december 2017

Av Evelina - 9 december 2017 12:09

 



Nu är jag äntligen klar med alla behandlingar!


Det har varit en jätte tuff behandling på gränser till vad man klarar av men nu ska det vara klart och läkaren säger jag ska anse mig vara frisk. Men jag mår inte så bra utan man mår dåligt som under behandligen ett par veckor säger dom , så vi får väl se hur det är med det. Man har något inbyggt i kroppen att man ska må bra på en gång men så är det naturligtvis inte. De är så nogranna de följer upp även fast man är hemma , dietisten ringde igår och fråga hur mycket jag vägde för att se att jag får i mig tillräckligt med mat och näring. Vilket jag får tvinga i mig små poritioner mat flera ggr per dag då jag mår hemskt illa är det svårt att få i sig. Läkaren ringde med för att kolla hur det går med smärtan och hur jag mår i övrigt. Min ssk ska ringa mig i nästa vecka. Det kommer ta tid att bli frisk men jag hoppas att jag mår bättre till julafton så jag kan äta julmat. Det är mitt mål nu att kunna äta julmat som en vanlig frisk person. Det finns igen bättre present att få än att få reda på att jag blivit frisk, botad från cancern men det slutgiltiga svaret på det kommer jag få om 3 månader. Från att tro att jag var helt frisk till att veta att jag har cancer, till att bli botad och ska försöka tro att man är frisk , det är chockerande gånger fyra. Man vet inte vad man ska tro längre och oron att det ska komma tillbaka eller dyka upp någon annanstans kommer inte vara lätt att få bort.(om det någonsin försvinner) . Nu hoppas jag ni får en trevlig helg önskar er all lycka och ta hand om er. Glöm inte gör någon glad, säg något snällt till någon , uppmuntra någon.


Kram till er alla






Presentation


Hej! Jag heter Evelina har persic kommit i medelåldern . Älskar livet , gillar och jobba , umgår med mina bar. Fick ett hemskt besked att jag har en tumör. Som jag gärna vill dela med mig om hur det hänt och vad som händer när man får det beskedet.

All Donering är välkommen

  All doneringar är välkomna 

Stöd Cancer du med alla donationer är välkomna!

Tack så mycket för du räddar liv! 

 

 Swish'a till 0738902265 

 

Mailar ni mig en adress kommer jag skicka en present till alla er som donerar som Tack. Jag vill även säga att jag är med i en studie så man i framtiden ska kunna upptäcka cancer mycket tidigare , vid tex ett blodprov. Jag vill att något gott ska komma ur denna hemska upplevelse . Så ber er donera så vi kommer framåt i denna hemska sjukdom . Jag gör allt jag kan för alla som får denna hemska sjukdom. Tackar av hlea mitt hjärta och må så gott, lev väl, Gör någon glad varje dag!

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Dela med er, fråga eller bara skriv något

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik

My heart it

Vill du hjälpa till ?

Swish

Här kan du hjälpa till du som verkligen känner att du vill göra en förändring för cancer . 

 

Swisha till 0738902265 .

 

Vi är många människor i världen och om vi alla hjälper till ska vi nog kunna bota cancer helt så småning om , vi har redan kommit långt men vi har lång väg kvar. Donera genom swish ge ditt bidrag för en bättre värld för oss och våra barn . Mitt bidrag kom genom min cancer fick ett unikt tillfälle och vara med som studieperson . Och det känns så bra kunna göra något gott som kan förändra mycket i forskningen. Må så gott Och tackar alla för ni läser min blogg. Kram


Skapa flashcards