Direktlänk till inlägg 19 september 2017

Kvällsfika med guldkant

Av Evelina - 19 september 2017 15:00

När vi var på sjukhuset smet min dotter i väg och köpte de godaste bullarna man kan tänka sig. Så på kvällen fick jag en god kopp te med guldkant och en kanelbulle. Tänk att en vanlig kanelbulle kan smaka så gott. Man uppskattar de små sakerna som man i vanliga fall inte kanske tänker på .... gör någon glad idag det kan betyda allt för den andra personen. Hoppas ni får en bra dag kram till er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 13 september 2018 12:59

Vi hade skinande sol de flesta dagar och det var inte den tropiska exremhettan som hela sommaren bestod av. Vi hade utsikt över havet man kunde drömma dig bort i timmar. Underbart ställe man fick lugn och ro. Katterna trivdes otroligt fint. ...

Av Evelina - 13 september 2018 12:47

Vi bestämde efter allt som hänt , jag fick cancer och katterna blev sjuka i dödliga sjukdomar , så behövde vi alla vila upp oss . Bara få vara , åk bort och inte ha några måsten så vi hyrde en stuga och tog med alla tre katterna , ice ( den vita 5 år...

Av Evelina - 31 augusti 2018 08:44


Av både bröstkorg och nedre delen v magen . Där jag har stora problem med smärta som känns som jag har en kniv i underlivet som vrider runt samt att och även en huggande smärta i äggstockarna. Det kan vara så säger dom men i mina värld är det förmyck...

Av Evelina - 28 juli 2018 08:55


Jag har ej skrivit så mycket senste tiden då jag ville få tid för återhämtning. Nu är det så att jag har jätte ont i tarmarna längst ned vid äggstockarna , det gör sjukt ont och jg blöder lite , så nu är jag livrädd att jg sk fått tillbaka cancern . ...

Av Evelina - 13 april 2018 17:34


    Underlig känsla , våren är här och solen kommer fram man tar det förgivet . Men när man får en diagnos att man har cancer då vet man inte om man kommer klara det eller inte . Jag hade tur att det gick att bota , jag och min familj är överlyc...

Presentation


Hej! Jag heter Evelina har persic kommit i medelåldern . Älskar livet , gillar och jobba , umgår med mina bar. Fick ett hemskt besked att jag har en tumör. Som jag gärna vill dela med mig om hur det hänt och vad som händer när man får det beskedet.

All Donering är välkommen

  All doneringar är välkomna 

Stöd Cancer du med alla donationer är välkomna!

Tack så mycket för du räddar liv! 

 

 Swish'a till 0738902265 

 

Mailar ni mig en adress kommer jag skicka en present till alla er som donerar som Tack. Jag vill även säga att jag är med i en studie så man i framtiden ska kunna upptäcka cancer mycket tidigare , vid tex ett blodprov. Jag vill att något gott ska komma ur denna hemska upplevelse . Så ber er donera så vi kommer framåt i denna hemska sjukdom . Jag gör allt jag kan för alla som får denna hemska sjukdom. Tackar av hlea mitt hjärta och må så gott, lev väl, Gör någon glad varje dag!

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Dela med er, fråga eller bara skriv något

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik

My heart it

Vill du hjälpa till ?

Swish

Här kan du hjälpa till du som verkligen känner att du vill göra en förändring för cancer . 

 

Swisha till 0738902265 .

 

Vi är många människor i världen och om vi alla hjälper till ska vi nog kunna bota cancer helt så småning om , vi har redan kommit långt men vi har lång väg kvar. Donera genom swish ge ditt bidrag för en bättre värld för oss och våra barn . Mitt bidrag kom genom min cancer fick ett unikt tillfälle och vara med som studieperson . Och det känns så bra kunna göra något gott som kan förändra mycket i forskningen. Må så gott Och tackar alla för ni läser min blogg. Kram


Skapa flashcards